Friday 2 December 2011

Aktifkan dirimu...=)

Assalamu a'laikum,

Alhamdulillah,bersyukur pada Allah atas segala nikmat yang diberikan.Selawat dan salam buat Junjungan Besar Nabi Muhammad S.A.W serta ahli keluarga Baginda,para sahabat sekalian.

Agak lama juga saya tinggalkan blog ini bersawang.Hampir setahun lamanya.Kadang kala terasa macam rugi sia-sia saja,ada blog tapi tak 'update'.Ada beberapa masalah yang menyebabkan saya kurang 'update' blog ini.Salah satunya,rumah saya sudah tiada internet.Ini pun menumpang di rumah kawan.Huhuhu...=)

Insya'ALLAH selepas ini saya akan cuba kembali untuk menaktifkan diri dalam 'blogging'.Nak juga asah bakat dalam bidang penulisan.Bila fikir²kan,memang banyak kebaikan jika kita tahu menguruskan blog.Semoga saya diberikan masa dan kelapangan untuk 'update'blog ini.Ilal liqa' ma'as salamah....,

No comments:

Post a Comment